One Direction <3

2013. február 23., szombat

36.Rész_ nemtudokcímet._. olvassátok:D +6komi!

Mikor már a vendégsereg felével táncoltam, végre sikerült Harryhez jutnom. 
-Gyere Jess, igyunk valamit.-húzott Danielle, tehát eddig tartott az öröm, de nembaj. Az innivalók elég gyorsan fogytak, ami néhány emberen nagyon látszott, volt aki már feküdni alig bírt, nem még hogy táncolni.
-Van egy percetek?-jött oda Zayn.
-Persze!- feleltem. Ekkor Zayn egy lányt húzott oda magához.
-Be szeretném mutatni a barátnőmet. Ő itt Perrie.
-Sziasztok, Perrie Edwards vagyok.- mosolygott és a kezét nyújtotta.
-Szia, Jessica Renner.- ráztam vele kezet.
-Danielle Peazer.- mosolygott Dani.
-Zayn mióta van barátnőd, nekünk nem óhajtottál szólni?- kérdeztem.
-Dehogynem, csak úgy gondoltam, most jött el a megfelelő pillanat hogy bemutassam.
-Értem, hát akkor nagyon örülök hogy megismertelek.
-Én szintúgy.- válaszolt. Szimpatikus csaj, bár nekem valami fura, lehet hogy csak azért mert még nem ismerem annyira. Megkerestük Jennát, nagy nehezen megtaláltuk, a haja szanaszét állt, a ruhája meg teljesen gyűrött volt, nem tudom mit művelhetett. Rendbeszedte magát, majd leültünk négyesben beszélgetni. Egyszer csak Niall jött elő valahonnan, hatalmas vigyorral az arcán, és az ő ruhája is össze-vissza állt. Azt hiszem mostmár értem mi történt vele és Jennával. Partyhard volt.:D 
-Niall, veled mi történt? Úgy nézel ki, mint akin átment egy úthenger, és ennek ellenére vigyorog mint akit fejbevágtak egy töklámpással.- mondtam, bár nem igazán értettem magam sem, hogy ezzel most mit akartam kifejezni.
-Köszi, jól!-válaszolt. Ekkor Jennára néztem, akinek az arcán egy elégedett mosoly ült.
-Örülök neki.- én.
-Igyatok!- nyomott egy üveget Dani kezébe, aztán elment.
-Na, én ezt most kihagyom. Mindjárt jövök.- indultam el hogy megkeressem Harryt. Éppen Eddel beszélgetett. Megfogtam a kezét, és arréb húztam.
-Gyere egy picit Hazz.- súgtam a fülébe, majd a lépcső felé húztam.
-Nem fogják észrevenni hogy eltűntük?
-Nyugi.. fel sem fog tünni.- feletem, és belöktem az ajtón, amit kulccsal bezártam. Leültettem az ágyra.
-De türelmetlen vagy.- mondtam mikor hirtelen leszedte rólam a euhát.
-Hmm.. ez új.. tetszik.. nagyon..- mondta az új fehérneműm láttán, tudtam hogy nem tud majd ellenállni. Ledöltöttem az ágyon mielőtt bármit is csinálhatott volna. Szép lassan kigomboltam az ingét. Végigpuszilgattam a hasát, játszottam vele egy darabig, utána fordított a helyzetünkön, és átvette az irányítást.....####
- Te vagy a legjobb szülinapi ajándék a számomra. Köszönök mindent, köszönöm hogy vagy!- mondta miközben a hátamat simogatta, én pedig a mellkasán feküdtem.
-Ezt nem kell megköszönni.
-Szeretlek bébi.
-Én is téged Hazz.- mondtam, majd szenvedélyesen megcsókolt. 
-Nem kéne már visszamenni?- kérdeztem.- Már lehet hogy feltűnt hogy felszívódtál.
-Ha muszáj..- húzta a száját. Összeszedtem a ruháimat, felöltöztem majd lementem, először én, hogy ne legyen olyan feltűnő. 
-Nem tudod hol van Harry?- jött oda Niall.
-Nem, de biztos mindjárt jön.- válaszoltam. Hirtelen Louis magával rántott, és táncolni kezdtünk. Annyira jó volt. Néha Louis kezei kicsit elkalandoztak.
-Loui! Ne legyél perverz!- szóltam rá.
-Ja, bocsi..- válaszolt. Elnézem neki, mert már nem volt teljesen józan. Egy páran már elmentek, többek között Anne és Gemma, de még így is sokan voltunk. Legközelebb nem hívok ennyi embert. Megkerestem Jennáékat, és csatlakoztam hozzájuk. Ettünk sütit, nem akarom magam fényezni, de nagyon jó lett.
-Hmm.. ez tényleg finom.- mondta Jenn.
-A segítsed nélkül nem sikerült volna.- vágtam rá.
Olyan  öt óra felé felrángattam  Jennát, Danit, Perriet és magamat és Liam szobájába feküdtünk le. A fiuk gőzöm sincs hova tűntek. Kicsit szűkös volt négyünknek a hely, de elfértünk, egy egy fél perc múlva aludtunk is.


3 megjegyzés: