One Direction <3

2013. február 10., vasárnap

32.Rész_A koncert után

Miután befejezték az utolsó számot, tapsvihar következett, a fiúk elköszöntek, majd lementek a színpadról. Mi is gyorsan a színpad mögé vettük az irányt. Néhány fotóst és paparazzit arréblöktünk, a biztonságiőröket is félrenyomtuk, és bementünk. A fiúk az öltözőjükbe voltak. Jenna bement Niallhöz, Dani Liamhez. Pont Harry öltözője volt az utolsó. Félve, de bekopogtam. Hirtelen kinyílt az ajtó, egy kéz nyúlt ki rajta, és berántott. A kéz tulajdonosa nem más volt mint Harry. Nekilökött az ajtónak, ami így becsukódott, és kulcsra zárta, amit eldobott valahova. A két kezemnél fogva szorított az ajtóhoz.
-Harry...- suttogtam ahogy mélyen a szemembe nézett. Csak nadrág volt rajta, és a meztelen felsőtestét elnézve, igen csak melegem lett.
-Fel tudod végre fogni hogy Csak téged szeretlek?! És hajlandó vagy megbocsátani?
-Jaaj Harry.. Nem is tudod milyen boldog voltam hogy az egész közönség előtt felvállaltál. Azt hittem hogy ott helyben meghalok.
-Mert ez az igazság bébi. Na, megbocsátasz? Tudd hogy nekem az a nő semmit nem jelentett, és ne haragudj hogy olyan jól elvoltam vele és hanyagoltalak. Utána meg megölt a féltékenység mikor Louissal voltál. Mostmár tudom hogy mit éreztél.
-Örülök hogy belátod, én nem haragszom rád, de én tehetek róla. Utálom hogy ha valaki csak rád néz, már meg tudnám fojtani, annyira féltékeny vagyok. Nem tudom elviselni ha más lány van a közeledbe.
-De aranyos vagy.. Ez csak azt jelenti hogy szeretsz.- mondta és megcsókolt.
-Mostmár igazán elengedhetnél.- kértem miután nagy nehezen elválltak ajkaink.
-Nem lehet..- jelent meg egy nagy vigyor az arcán. Éreztem hogy ki fog törni belőle az állat. Hogy még ezután a hosszú koncert után is mennyi energiája van! Vadul csókolgatni kezdett.
-Harry. Ne! Ne itt!- próbáltam ellenállni, ami, be kell valljam, nagyon nehéz volt.
-Akarlak! Most és itt.
-Harry légyszi..kérlek.. ne !- mondtam mikor már csak egy alsógatyában állt előttem, rólam pedig lerángatta a felsőmet.
- Nem szereted az izgalmakat?- vigyorgott tovább.
-Basszus Harry!- mondtam és eddig tartott az ellenállásom, a földre tepertem, és ismét állat módjára viselkedtünk.- De igenis szeretem, de téged milliószor jobban!.....
*Jenna*
-Bejöhetek?-kopogtam Niall öltözőjének ajtaján.
-Gyere Drágám!- válaszolt, és mikor beléptem épp a tükör előtt ült a széken, és szendvicset evett.
-Csak nem éhes vagy?- ültem az ölébe.
-Egy kicsit. Mi lenne ha elmennénk a Nando's-ba? -kérdezte.
-Ilyenkor?
-Miért is ne? Biztos hogy nyitva van.
-Hm.. Oké. Hívjuk a többieket is?
-Felőlem!- felelte majd megcsókolt. Megöleltem, és mélyen magamba szívtam illatát, ami mindig megbolondított.
-Szeretlek!- csókoltam meg ismét.
-Én pedig imádlak.-mosolygott.- Most gyorsan felöltözök mert vissza kell menni néhány autogramot kiosztani.
-Kár..
-Otthon csak a tiéd vagyok!- mosolygott ismét, majd átöltözött.
*Danielle*
Miután Liam elkészült, kimentünk az előtérbe, leültünk, és vártuk a többieket. Mi voltunk az elsők, utána Louis vánszorgott ki, nem volt túl jó kedve.
-Valami baj van, Loui?- kérdezte Liam.
-Semmi. Csak fáradt vagyok.-vágta rá.
-Hát jó...- mondta Liam.
-Heló srácok.- jött Zayn is. 
-Szia. Büszke vagyok magunkra, nagyon jók voltunk.- mondta elégedetten Liam.Niall és Jenna is előjöttek, szokás szerint már csak Jessre és Harryre kellett várni.
-Hol van már Harry? Még kell adni interjút egy tvcsatornának, és pár autogramot adni, mert biztos hogy letámadnak minket. Pedig kettőtől volt az autogram osztás.-magyarázta Liam.- még egy negyed óra és mennünk kell. Nem igaz hogy mindig rájuk kell várni. Hol vannak?
-Nyugi már Liam, ne türelmetlenkedj!-simogattam meg.
*Jessica*
-Szeretlek Hazza!-bújtam hozzá.
-Én is téged!-simított végig a  hátamon, amitől kirázott a hideg.
-Na gyere, öltözzünk fel, mert a többiek már biztos várnak.- húztam fel a földről. Felöltöztünk.
-Harry!Hol a kulcs?!- kérdeztem ijedten. Nem volt nagy az öltöző, de ahogy körülnéztem, hirtelen sehol sem láttam.
-Nyugi itt van.- nyújtotta felém. Kinyitottam az ajtót és kimentünk.
-Na végre azt hittem már sosem jöttök elő. Mi a francot csináltatok?- kérdezte Liam. Éreztem hogy zavarba jövök, Harry pedig csak vigyorgott, és a kezemet szorította.
-Semmit Liam, igazán semmit..- válaszolt Harold.
-Látom mostmár kibékültetek.- ölelt meg Jenna. Pár dolgot még megbeszéltek a fiúk, mi is gratuláltunk nekik, mert baromi jók voltak ma este, nagyon büszke voltam rájuk. Utána elmentek interjút adni, mi lányok addig ott vártuk őket. Nem sokkal később elhagytuk az épületet és kocsiba szálltunk, majd a Nandos felé vettük az irányt, Niall kérésére.



Minimum 6 komi, és hozom a kövit!:)

6 megjegyzés:

  1. :D HARDCORE SEX WITH HARRY STYLES!! :'DDD tudom én!! :'DDD :$ siess! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kövit !!!!! :D Ha van kedved nézz be a blogomba!

    http://onedirectiontortenetek.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Imádom a blogot :DD Jajj Harry de perverz vagy ..:DD KÖVETKEZŐT :D elvonási tüneteim vannak XD amúgy én is írok blogot..:D Harrys..:D http://onedirectionforeverlovecarrot.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!!!!! =) KÖVIIIIIIT!!!!!!! =D =D <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóó *_* köviiit :D

    VálaszTörlés
  6. köszönöm mindenkinek!:)) <3 :D

    VálaszTörlés