One Direction <3

2013. február 12., kedd

33.Rész_Buli vaaan!

Nagyon jól éreztük magunkat a Nando's-ba, a srácok nagyon sokat hülyéskedtek, mostmár lehetett látni hogy béke van köztünk és nem volt olyan feszült a hangulat, sőt, teljesen felszabadult volt, főleg egy ilyen sikeres koncert után. 
Mikor hazaértünk mindenki ment a dolgára. Én visszapakoltam a cuccaimat a Harry szobájába.
-De jó, végre nem alszok egyedül.- vigyorgott Hazza mikor belépett az ajtón. Őt ismerve nem csak az alvásra célzott, de mindegy, én már megszoktam tőle.
-Jajj Harry, nemigaz, hogy nem tudod szépen összehajtogatni a ruháidat.- jutott eszembe, mikor kinyitottam a szekrényt, és Harry ruháinak összetúrt halma tárult elém.
-Hidd el engem is idegesít, de nem volt időm összehajtogatni. De nem kell megcsinálnod, majd én.-ölelte át hatulról a derekam.
-Mindegy, összehajtom szivesen.- mondtam majd hozzáláttam. Harold addig elment fürödni, miután kész lettem én is követtem. A kádat teleengedte vízzel, a hab már majdnem kifolyt a szélén.
-Számítottam rá hogy jössz.- mosolygott rám. Beültem mellé. Végigsimítottam a mellkasán, a tetoválásain.
-Hazz, ugye nem akarsz több tetkót?-érdeklődtem.
-De lehetséges... Miért, te nem szeretnéd?
-Hát nekem nem kifejezetten a tetkóval van bajom.. Csak tudod hogy a multkori is mennyire begyulladt. Meg már nagyon sok van rajtad, nem szeretném ha az egész tested tele lenne ezekkel. Mert tetszenek meg minden, de ne ess túlzásba.
-Nyugi nem csinálok magamból hülyét. De azért még lehet egyet?.... vagy kettőt..
-Végülis ezt te döntöd el, de talán annyit még lehet.-csókoltam meg.
Miután kész lettünk, lementünk a többiekhez filmezni. Horrorfilmet kezdtünk nézni.  Jenna mellé ültem inkább, mert a fiúk csak szivattak minket,  állandóan ijesztgettek. Egy időre abbahagyták, és csöndben nézték a filmet. Ekkor Jennel egymásra néztünk, és elordítottuk magunkat..A fiuk úgy megijedtek, hogy hirtelen azt sem tudták fiúk-e vagy lányok. Hatalmas nevetésbe törtünk ki, ahogy láttuk először ijedt majd mérges arcukat, amiért kinevettük őket.
-Ez nem volt szép csajok..- mondta Louis, de már ő is nevetve.
-Ezt most megbánod.- vigyorgott Niall Jennre, és rávetette magát, és elkezdte "harapgálni". 
-Húha.. Baj van...Vigyázz Jenn, Niall éhes.- nevetett Zayn. 
-Haha.. Vicces vagy.De most hogy mondod, tényleg éhes vagyok.- szólalt meg vigyorogva Zayn. 
-Kezdek félni.-nevetett Jenna, aki még mindig Nialler alá volt szorítva.
Végre sikerült nyugodtan végignézni a filmet. Vagyis azt nem mondanám hogy nyugodtan, mert tényleg elég félelmetes volt. De hozzábújtam Harryhez, és úgy nem volt olyan vészes. Már majdnem hajnali kettő volt, így felmentünk, és lefeküdtünk aludni. Felűlmúlhatatlan érzés Hazzával összebújva aludni.. :)
Másnap délben ébredtem fel. Lementem, Zayn és Liam a nappaliban voltak, Louis a konyhában. 
-Jó reggelt.-öleltem meg sorba mindenkit, nem tudom miért, de most jól esett.
-Kérsz kávét, Jess?- nyújtotta felém a bögrét Louis.
-Aha.- válaszoltam, és tejet meg cukrot öntöttem hozzá.
-Kitaláltam hova menjünk este.-törte meg a csendet Liam.- Diszkóba!
-Részemről rendben.-egyeztem bele.
-Felőlem is.- felelte Louis és Zayn is. Majd Niall is levánszorgott, és neki is elmondtuk a tervünket. Természetesen neki sem volt ellenére egy jó kis buli. Felmentem két szendviccsel a kezemben. Pont jókor, mert Harry már felébredt.
-Szia Drágám.- csókoltam meg.
-Jó Reggelt.-Harry.
-Hát reggelnek éppen nem mondanám, mert már dél is elmúlt, de tessék, itt a reggeli.-nyomtan a kezébe a szendvicset.
-Hmm. köszönöm, jó lett.- mondta miközben tömte be a kaját.
-Ma este bulizni megyünk.
-Tényleg? Jó hogy felvilágosítassz.
-Aha, az előbb találta ki Liam.
-Értem. Meg se kérdezed hogy én akarok-e menni?
-Minek, mikor úgy is tudom a választ.-feleltem.
-Ez igaz.- vigyorgott. 
Este felé elkezdtünk készülődni. Felöltöztem majd átmentem Jennához, és megcsináltuk egymás haját. Miután mindenki elkészült kocsiba ültünk. Louis vezetett.
-Valakinek visszafelé vezetni kell, mert én nem garantálom hogy haza tudlak majd hozni titeket.- nevetett Loui mikor elindultunk.
-Akkor majd eldöntjük "kő-papír-ollóval".- ajánlotta Harry.
-Ja.. remek ötlet. Végül is mindegy ki töri össze a kocsit.
Mikor odaértünk, már akkor elég sokan voltak. Az első az volt hogy italt kértünk. Én valamilyen koktélt ittam, de elég nagy alkoholtartalma volt, mert éreztem a hatását. Mindenkivel táncoltam. Louissal nagyon jó volt, iszonyú sokat nevettem rajta. Volt egy lassabb szám amire Harryvel táncoltam. Le se akadt rólam a keze. Utána Jennel elötört a tombolós énünk, és sorra ittunk minden piát, az összes pénzünket elbasztuk piára. Táncoltunk, nagyon jó volt.
*Niall*
Mondtam a többieknek hogy indulni kéne haza, mert már négy óra volt. És nem délután hanem hajnal. Akivel még társalogni lehetett az Liam és Harry volt. Aki a legjobban bebaszott az Jenna és Jessi volt. Nem láttam még őket ilyennek, de mit ne mondjak nagyon viccesek voltak. Jenn még így aranyos volt.
-Huu basszus, hogy visszük innen őket.- kiabált Harry nekem, miközben Jessit húzgálta a tömegben. Végre kiértünk az ajtón. Jenn már menni is alig bírt, szóval felfogtam, és úgy cipeltem el az autóig. Liam vezetett, mert a veséje miatt nem igazán ivott. Harry is nagyon ki volt ütve, de nem annyira mint a lányok. Mondjuk én se keveset ittam, mert nem igazán emlékeztem hogy mit csináltunk.  Végre hazaértünk, és az ágyba dőltünk.

6 komi, és csak akkor hozom a kövit!:)) Köszönöm hogy ilyen sokan olvassátok!:*

5 megjegyzés:

  1. XDDD úgy szeretlek!! :'D sieess!! nagyon jó!! KŐSZIKLA!! XDD <3

    VálaszTörlés
  2. Cukii!! :D Ez a rész is NAGYON jó! Imádom a blogodat! ;D <3

    VálaszTörlés
  3. Tipikus harry :-D kíváncsian várom a kövit :-D

    VálaszTörlés
  4. WOW! olyan jóóó! :) hamar a kövit! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez tök jó lett..!!! :)
    hamar kövit..!! :D

    VálaszTörlés