One Direction <3

2013. február 21., csütörtök

35.Rész_Szülinap

Itt az uj rész, minimum 6 komi, és jön a következö! Jó olvasàst!


*Pàr hónappal késöbb*
Nem tudom mit vegyek Harrynek szülinapjàra. Ezt a legnehezebb kitalàlni. Karàcsonykor is az utolsó  pillanatban vettem meg mindenkinek az ajàndékot. és màr csak egy napom van, mert holnap van Harrynek a szülinapja. Most senki sincs itthon Jennàn és rajtam kivül, a fiuk próbàlni vannak. Nem baj, addig is van idöm elmenni bevàsàrolni, mert megbeszéltük hogy meglepetés bulit szervezünk Hazzànak. Én nem igazàn szeretem a meglepetéseket, ugyanis a multkor elég nagy meglepetésben volt részem. Lelkileg teljesen felkészülve elmentem egy kàvéhàzba hogy talàlkozzak az apàmmal, és ö sehol nem volt.. De mindegy, eldöntöttem hogy ez az utolsó  esély volt hogy talàlkozzak vele, többet nem gondolok rà, elfelejtem, mint ahogy eddig tettem.
Kitakaritottuk az egész hàzat Jennàval.
-Huuhh azt hittem màr sosem leszünk kész.- dölt le a kanapéra miutàn elvégeztünk minden teendöt.
-Na ja. A takaritàs nem tartozik a kedvenc müfajaim közé.- mondtam.
-Nekem sem. Te figyelj.. Hogy fogod elcsalni Harryt, amig mi elkészülünk?
-Nemtudom. Talàn azt mondom neki hogy ebédet csinàlunk a szülinapja alkalmàból, és menjen el bevàsàrolni.- jutott eszembe.
-Àhh ez nem jó, tul àtlàtszó. Majd én mondom Niallnek, hogy vigye el valahova.
-Oké. Na àtöltözök, és induljunk vàsàrolni.- keltem fel.
-Rendben.- egyezett bele Jenn, majd ö is követett a lépcsön. Gyorsan magamra kaptam egy normàlis göncöt, megvàrtam Jennàt, és elindultunk. Hivtunk egy taxit, és a belvàros felé mentünk. Bementünk a plàzàba, és az élelmiszer boltba mentünk eléször. Megvettünk mindent ami a kajàhoz kell. Ja meg persze jó  pàr üveg piàt, ami ilyenkor elkerülhetetlen. A pénztàrnàl elkérték a személyinket az alkohol miatt. Pedig szerintem simàn kinézünk 18-nak, nemtudom mit akadékoskodnak.. Utàna egy party kellék boltba mentünk, vettünk pàr cuccot. Vettem Harrynek egy pólót, egy karóràt, meg a kedvenc csokijàból egy darabot. Azt hiszem részemröl ennyi, többre nem volt pénzem, és amugy is a szàndék a fontos. Ja és a legjobbat hagytuk a végére. Vettünk magunknak a bulira egy csini ruhàt. Én egy fekete szoknyàt vàlasztottam, aminek kis csipkék voltak az aljàn. Harry oda lesz érte, föleg hogy uj fehérnemüt is vettem, gondoltam meglepem egy kicsit, mert szinte sosincs otthon, ezért nem nagyon voltunk ugy együtt, mert nagyon fàradt volt.
-Ez legyen vagy ez?- mutatott felém két szoknyàt Jenna, mert még mindig nem tudta eldönteni melyiket vegye meg.
-Szerintem a sötétkék.
-Hmm.. Oké. Szerintem is.- vàlasztott aki végül, majd indultunk a pénztàrhoz fizetni. Annyi cuccunk volt, hogy azt hittem leszakad a vàllam, mire jött a taxi. Hazaértünk, mindent eldugtunk olyan helyre, ahol Harry biztos nem talàlja meg, és nem gyanit semmit. Gyorsan becsomagoltam az ajàndékokat, és azokat is elrejtettem. Felhivtunk minden meghivott embert, hogy el tudnak-e jönni, és a többségük igennel vàlaszolt. Mivel màr négy óra volt, vàrtuk hogy hazaérjenek. Nem is kellet sokat vàrni, egyszer csak betoppant Liam az ajtón.
-Helló csajok!-köszönt.
.Szia, na mizu?- kérdeztük.
-Nemsok, ma egész jó napunk volt.- felelte. Ekkor a többiek beözönlöttek az ajtón.
-Sziasztok!!- kiabàltak elég jó keddvel, làtszott rajtuk hogy most nem olyan fàradtak.
-Hello fiuk!-üdvözöltük öket mi is. Harry megölelt, és megcsókolt. Leültek az asztalhoz, mi pedig eléjük raktuk a kajàt, ami màr nem sok volt, mert még tegnap csinàltuk ebédre. Aztàn jót beszélgettünk. Este elég koràn feküdtünk le.. De miutàn Harry elaludt, lementem a konyhàba Jennel, és elkészitettünk Pär kajàt, amire màsnap nem lett volna idö.
_Màsnap_
-Jessi kellj fel!- ébredtem fel, arra hogy Jenna lökdösi az oldalamat.
-Naa miaz?!
-Kellj fel, Harry mindjàrt elmegy itthonról Niallel, el kell készülnünk.
-Hova mennek?- Kérdeztem.
-Nemtudom, bizd Niallre.
-Hmm, oké.- vàlaszoltam, majd gyorsan felöltöztem. Leszaladtam a konyhàba, és nekiàlltam a kajànak. Addig a többiek a diszitést csinàltàk a nappaliba. Csinàltam sült krumplit, salàtàt, a tortàt, Harry kedvencét, tacot, meg négy féle sütit. Persze mindenben segitett Jenna, majd miutàn megérkezett, Danielle is. A vendégeket hàromra hivtuk, addig még nagyon sok teendö volt. Megcsinàltam az ugynevezett "büfé asztalt", ahova a kajàkat raktam, az innivalókat, a piàkat, meg mindent, hogy mindenki ki tudja szolgàlni magàt.
_14:30_
Màr fél hàrom volt, mikor az óràra pillantottam, a fiuk, Jenn, Dani és én is felrohantunk àtöltözni. Villàm gyorsasàggal lezuhanyoztam, megszàritottam, és kivasaltam a hajam, és felöltöztem. Egy kicsit magasabb sarku cipöt vettem fel, màr az is kényelmetlen volt, mert nem szeretm a magassarku cipöket. De ezt most megpróbàlom elviselni, mert Jenna szerint ez illik a legjobban a ruhàmhoz. Harry kedvenc parfümjéböl fujtam magamra. Màrmint nem a Harryé, hanem az enyém, csak Harry azt szereti a legjobban.
Aztàn lementem, és leellenöriztem hogy minden rendben van-e. Szép lassan a vendégek is megérkeztek, eljött Anne és Gemma is,  màr csak Harry és Niall hiànyzott.
-Még jó hogy Niall nem volt itt mikor a kajàt csinàltàtok, különben abból màr semmi nem lenne.-szólalt meg Ed. Hirtelen meghallottuk Niall kocsijànak hangjàt, mindenki keresett magànak buvóhelyet, és vàrtuk hogy bejöjjönek az ajtón. Én a konyha ajtó mögé bujtam, mert az pàrhuzamosan van a bejàrati ajtóval. Elég sok vendég volt, ezért nehéz elbujni, hiàba olyan nagy a nappali. A tortàt és a gyertyàkat màr elökészitettem, igy csak meg kellett gyujtani, mind a tizenkilencet.
Kinyilt a bejàrati ajtó és mivel Harold Löpett be elöször, mindenki elöugrott.
-Meglepetés!!- kiabàlta mindenki. Ez elég hagyomànyos dolog, szinte minden buli ugy kezdödik hogy elbujnak az emberek majd meglepetés. Hàt Harry tényleg meglepödött, pedig azt hittem sejti hogy valami készül. Szóhoz sem jutott hogy minden baràtja itt van. Szóhoz semm jutott elöször. Majd miutàn kicsit feloldódott, üdvözölt mindenkit.
-Szerintem mostmàr adjuk oda az ajàndékokat.- vetette fel Liam.
-Rendben- egyezett bele mindenki.
-Szerintem kezdje Jessica.- mondta Louis. senkinek sem volt ellenvetése, igy elöàlltam és odaadtam neki. Megcsókolt, làttam rajta hogy azért tetszik neki.
-Köszönöm dràgàm.-mosolygott. Utàna Gemma és Anne is odaadta az ajàndékokat, meg persze mindenki. Nagyon jó dolgokat kapott, nekem is tetszettek, példàul egy bögrét Gemmàtól, amire rà voltak "nyomtatva" kiskoràtól kezdve, idàig egy csomó kép. Utàna felszeletük a tortàt, szerencsémre mindenkinek izlett, tényleg sokat bajlódtam vele.
Zayn csinàlta a zenét, a mi DJ Malik-unk. 
-Te szervezted ezt az egészet?- jött oda hozzàm Harry.
-Nem teljesen, mindenki segitett.
-Nagyon köszönöm, ennél jobbat el sem tudok képzelni.
-Nem sejtettél semmit?
-Nem. Tudod hova mentünk Niallel?- vigyorgott.
-Elképzelni sem tudom.
-Bementünk a studióba, és ujra kellet venni az én részemet,és a Niallét mert Niall szerint nem lett jó.
-Te jó isten! Még a szülinapodon is dolgozni kellett?
-Hàt én is eléggé kiakadtam, de azt mondtàk a studióban, hogy tényleg muszàj.
-Hàt nem gondoltam volna hogy Niall tényleg ilyen komolyan veszi, és igy megszervezi a leràzàsodat..
-Szóval le akartàl ràzni?!- csókolt meg.
-Hààt monddhatjuk ugy is.- vigyorogtam.
Nagyon jól éreztük magunkat, ahogy fogyott a pia, egyre jobban tàncolt mindenki.. :D
Louissal is tàncoltam, valami eszméletlenül jól tàncol, bàr a végét egy kicsit elbaromkodta..
..6 komi, ös folyt.köv. :D

7 megjegyzés: